خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک

ساخت وبلاگ

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 404 تاريخ : يکشنبه 25 آبان 1393 ساعت: 7:05

خرید  کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی

با کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش 

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

خرید پک کامل کمربند کوزمودیسک ورزشی

 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد

درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کوسمودیسکAs Seen On TVselloTv1 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1

کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,


 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

نمایی از بسته کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports :
kosmodisk(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
توضیحات در رابطه با کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk :
نام محصول : کوزمودیسک ورزشی « بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات »
نام محصول به لاتبن: Kosmodisk Active Sports
درمان درد کمر، درمان دیسک کمر با کوزمودیسک اصلی
دستگاه کوزمودیسک اصلی را فقط با آرم زیر بخواهید
کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات


این محصول ، محصولیست کاملاً موثر و تائید شده از نظر پزشکی ، که توسط متخصصان ما برای تسکین یا تقلیل درد در کمر یا مفاصل طراحی شده است . نتایج بدست آمده از استفاده این محصول حاکی از آن است که تا ۸۰% در بهبود کمر درد موثر بوده است.


بهترین راه حل برای کـسانیکه از کمر درد رنج می برند. طراحی شده برای تمامی افراد ، قابل تنظیم و استفاده آسان
درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش از کمربند کوزمادیسک می توانید در زندگی روزمره به هنگام کار و استراحت و خواب و حتی در حالیکه ورزش می کنید به راحتی استفاده کنید
kosmodisk (1)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


ویژگی های کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk:


- تسکین موقت یا کامل کمر درد
- کاملاً طبیعی
- استفاده آسان
- راحت و قابل تنظیم
- یکبار سرمایه گزاری برای کل زندگی


kosmodisk (3)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


بسته بندی کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk حاوی اقلام زیر می باشد:


- ماساژور خاردار مناسب برای تمامی اعضای بدن
-ماساژور مخصوص ناحیه انتهائی کمر
- کیف قابل حمل کتانی
- برنامه ورزشی – برای تسکین و جلوگیری از کمر درد


تاثیر این نوع ماساژ موجب تحریک عضلات اطراف ناحیه مهره می شود. که باعث گرم شدن ناحیه و افزایش گردش خون شده و نهایتاً عضلات شما را آرام و تنش آنها را کاهش می دهد.
محصول classice ما بدلیل سیستم منحصر به فرد تنظیم و استفاده آسان ، بسیار کاربردی و قابل تنظیم برای پوشش بدن تمامی افراد می باشد. شما با استفاده از این محصول از آرامشی که در هنگام کار، خرید، رانندگی ، فعالیتهای ورزشی ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره حس می کنید، لذت خواهید برد.
ما این محصول را به تمامی افرادی که از آسیب دیدگی در ناحیه پشت یا کمر درد رنج می برند ، زنان باردار ، رانندگان حرفه ای ، کارگران و کـسانیکه نشسته کار می کنند، توصیه می کنیم.
کوزمودیسک طراحی شده توسط کارشناسان برای تسکین یا بهبود درد در ناحیه ستون فقرات پشت است نتایج آزمایش ها نشان می دهد کوزمودیسک تا ۸۰درصد در بهبود کمر درد مفید بوده است.
kosmodisk (4)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


برخی از ویژگیهای کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk


1) کمربند کوزمادیسک , کوزمودیسک kosmodisk , کوزمودیسک اصل نه درمو دیسک …!!!
2) مشت و مال دهنده ستون فقرات کلاسیک
3) درمان ۸۰ درصدی دیسک کمر به تایید بسیاری از افرادی که استفاده کرده اند
4) ساخت کشور اسلوونی
5) کمربند کوزما دیسک نیازی به منبع انرژی مانند باطری یا برق ندارد
kosmodisk (5)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
سوالات رایج در مورد ماساژور کوزمودیسک کلاسیک


1. کوزمودیسک چیست؟


کوزمودیسک یک محصول پزشکی آزمایش شده می باشد که در بهبود و کاهشی کمر درد موثر است. محصول کوزمودیسک بدون استفاده از هیچ منبع انرژی مانند باتری یا آهنربا و فقط برحست شکل ظاهریش عمل می کند.
2. چه کـسانی کوزمودیسک را باید استفاده کنند؟


ما به کـسانیکه بیشتر در معرض عارضه کمر درد قرار دارند مانند افراد حامله، راننده های حرفه ای ، کارمندان پشت میز نشینو کارگران استفاده از این محصول را توصیه می کنیم. محصول کوزمودیسک به افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود.
محصول کوزمودیسک قابل تنظیم و استفاده برای همه بوده و کافی است که بست آن را با بالا یا پایین آوردن بند کشی موجود روی ستون فقرات خود تنظیم کنید.

3. بهترین زمان برای استفاده از محصول کوزمودیسک چه زمانی است؟


این وسیله می تواند برای اطمینان (پیش از شروع درد) یا در هنگام احساس درد شدید استفاده شود. ما توصیه می کنیم محصول کوزمودیسک به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز متوالی و روزانه حداقل ۳ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط زمانیکه احساس کردید که کمر دردتان تقلیل یا بهبود پیدا کرده می توانید استفاده از آن را متوقف کنید. این وسیله را می توانید در دوران فیزیوتراپی برای جلوگیری از کمر درد استفاده کنید.


4. چگونه از محصول کوزمودیسک استفاده کنیم؟

شما می توانید از روی لباس یا از زیر آنرا بپوشید. بند کوزمودیسک همواره باید به سمت بدنتان باشد. پیش از استفاده آن حتماً از سالم بودن وسیله مطمئن شوید. برای جلوگیری از ایجاد زخم روی پوست یا کـسانیکه دچار الـــتهابات پوستی هستند توصیه می شود که این وسیله از روی پوششی نرم و سبک بسته شود.
این وسیله بسیار اثرگزار است بطوریکه در حین کار ، خرید ، رانندگی ، ورزش ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره احساس آرامش خواهید کرد.


5. ممکن است که بدن ما نسبت به آن واکنشی نشان دهد؟


تنها مساله ای که می تواند در حین استفاده از این وسیله برای شما پیش آید، احساس گرما در ستون فقرات یا دیگر اعضای بدن یا احساس فشار و کشش در ستون فقرات ، که پس از بستن آن می باشد.
6. استفاده از این محصول چقدر اثر گزار است ؟


این محصول ، محصولی پزشکی و آزمایش شده است. نتایح حاصل از مطالعات پزشکی حاکی از آن است که در حدود ۸۰% از افرادیکه از این وسیله استفاده کرده اند تسکین و حتی بهبود درد خود را پس از استفاده از آن تجربه کرده اند .

7. محصول کوزمودیسک چگونه در انجام کارهای روزانه به ما کمک می کند؟


این محصول بسیار تاثیر گزار است. همچنین تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان و ساده می باشد. پس از پوشیدن کوزمودیسک شما به مزایای بهبودی کامل ناشی از استفاده از آن در حین کار ، خرید ، رانندگی ،سفر، استراحت و یا خواب پی خواهید برد.


8. آیا کوزمودیسک همراه با سایر روشهای درمانی دیگر قابل استفاده است؟


این محصول براحتی در کنار سایر متدهای درمانی رایج و قدیمی قابل استفاده بوده و هیچگونه تاثیر جانبی ندارد.


9. کوزمودیسک برای چه مدتی قابل مصرف است؟


کوزمودیسک تا زمانیکه شکل ظاهری آن تغییر نکند، قابل استفاده می باشد. در واقع این وسیله با شکل منحصر به فرد خود است ، که مورد استفاده قرار می گیرد. در این وسیله از هیچگونه منبع انرژی دیگری مانند باتری و یا آهنرباء استفاده نشده است.


10. چه باید کرد اگر این وسیله موثر واقع نشود؟

اگر پس از ۳۰ روز استفاده مداوم از این محصول تاثیری در بهبود یا کاهش درد خود احساس نکردید، می توانید با دریافت کامل هزینه پرداختی محصول را به شرکت بازپس بدهید. با خرید این محصول ریسک نخواهید کرد و تنها درمان درد خود را تجربه خواهید کرد.


 

نام كالا : کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1     قيمت : 65,000 تومان 

كد : 3-0566     وزن : 489 گرم     فروشنده : بهترینها

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کمردرد کوزمودیسک

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

65,000 تومان
خريد کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کمربند کوزمودیسک,خرید کمربند کوزمودیسک,سایت خرید کمربند کوزمودیسک,نمایندگی فروش کوزمودیسک,کمربند طبی برای کمردرد,کمربند طبی برای دیسک کمر,درمان دیسک کمر,روش های درمان دیسک کمر, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 511 تاريخ : يکشنبه 25 آبان 1393 ساعت: 7:01

Zanko

بالشت طبی تنفسی زانکو

بالشت طبی تنفسی زانکو

تهیه شده از تکنولوژی بافت 3 بعدی

حفظ انحنای ستون فقرات و گردن

جلوگیری از تعرق و گرما موقع استراحت

تنظیم ارتفاع بالشت و انعطاف پذیری بالا

برای اولین بار در ایران

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بافت سه بعدی برای اولین بار در ایران جهت  تولید بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.
بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
در صورتي که درخواست مشاوره يا راهنماي استفاده در مورد اين محصول داريد، اينجا را کليک کنيد.
 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 385 تاريخ : يکشنبه 25 آبان 1393 ساعت: 6:59

دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم

لاغری و سلامتی را در کمترین زمان ممکن و فوق العاده آسان به دست آورید 

برای اولین بار در ایران

دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم خـريد پستي >> قيمت فقـط : 85000 تـومان
خرید پستی

ریووفلکس اکستریم دستگاه ورزشی که تمرینات سخت شکم،پهلو،بالا تنه و سایر حرکات بدنسازی را برای شما به شکل مفرح و لذت بخش تبدیل می کند.با انجام حرکات دستگاه ریووفلکس اکستریم به صورت متداوم در مدت زمان کوتاهی تاثیرات مثبتش را در اندام و ظاهر خود حس خواهید کرد.ریووفلکس اکستریم با قابلیتهایی که دارد شما را به انجام صحیح و طولانی حرکات تشویق می کند و باعث می شود به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسید.

دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم
با ریووفلکس اکستریم اکثر نقاط بدن خود از جمله عضلات بالا و پایین شکم،پهلو،بازو،پشت بازو،عضلات سینه و ران را تمرین دهید و اندامی متناسب،خوش فرم و لاغر داشته باشید.

آیا با فشار آوردن و دراز و نشست میتوان اندامی ایده آل داشت؟
آیا با ورزش در یک باشگاه ورزشی و صرف ساعتها از وقت خود میتوان تناسب اندام داشت؟


فقط با ریووفلکس اکستریم revoflex xtreme میتوان تمام این عوامل تناسب اندام را باهم داشت.
با ریووفلکس اکستریم revoflex xtreme می توانید جذابیت و هیکل عضلانی داشته باشید.
این دستگاه اختراع انجمن ورزش و تجهیزات تناسب اندام ترکیه است.

 فقط با این دستگاه میتوان به راحتی و بدون بازگشت و با صرف زمانی اندک و بدون هزینه های گزاف اندامی ایده آل داشت.با صرف 5 دقیقه زمان در روز و با دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم میتوانید با سهولت و تلاش کمتر تناسب اندام داشته باشید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 85000 تـومان
خرید پستی
دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم

با ریووفلکس اکستریم بسیار ساده تر و سرگرم کننده تر میتوانید تمرین کنید و این دستگاه به شما انتخاب های بیشتری میدهد بنابراین شما میتوانید به نتایج دلخواه دست یابید.
دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم وسیله ای ورزشی است که جهت شکل دادن عضلات شکم به شما کمک کرده تا شکمی صاف،ماهیچه ای و جذاب را راحت تر و سریع تراز دیگر وسایل ورزشی موجود در بازار داشته باشید.عضلات پا ,فیله کمر, زیر بغل و سرشانه های خود را در خانه مانند یک ورزشکار و بدنساز حرفه ای پرورش دهید.

دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم

این دستگاه به قسمت های زیر فشار وارد میکند تا چربی و کالری بسوزانید:
پهلوها ، شکم ، ران ، عضلات بالای شکم ، پشت کمر و کتف ها ، بازوها ، سرشانه ، عضلات سینه ، پشت بازو و تقریبا تمام عضلات و ماهیچه های بدن

دستگاه ورزشی ریووفلکس اکستریم دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم يك وسيله كاملا مناسب براي يك تمرين كامل در منزل و همچنين سوزاندن چربي است.با دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم شما قادر خواهيد بود حركات كششي مخصوص دستها و پاها را بر روي آن به آساني انجام داده و از ورزش كردن نهايت لذت را ببريد.حركاتي كه با دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم ميتوانيد انجام دهيد كاملا موثر بوده و براي چربي سوزي و انعطاف پذيري بسيار مفيد است.تمامي حركات این دستگاه منحصر به فرد به شما كمك ميكند به آساني و عدم خستگي زياد زماني را به فعاليت بپردازيد.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 85000 تـومان

 

خريد پستي
در صورتي که درخواست مشاوره يا راهنماي استفاده در مورد اين محصول داريد، اينجا را کليک کنيد.
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : خرید دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم ,قیمت دستگاه لاغری ریووفلکس اکستریم ,جدید ترین وسیله,لاغری بدون عوارض,ورزش در منزل,شکم صاف,لاغری شکم و پهلو,جدید ترین وسیله برای لاغری شکم و پهلو, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 366 تاريخ : دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت: 8:11

خرید  ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1

ماساژ به سه روش ضربه ای ، شیاتسو و لرزشی . 

ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1

خرید ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1
As Seen On TV
توضیحات مربوط به ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1 :


•ماساژ به سه روش ضربه ای ، شیاتسو و لرزشی

•قابل انعطاف برای استفاده آسان بر روی شانه ها ، کتف ، کمر ، پشت و پاها

•قابلیت از بین بردن درد و گرفتگی عضلات و بازگرداندن انرژی و قدرت دوباره به آنها

•بهبود در متابولیسم بدن و گردش خون و جلوگیری از انقباض و گرفتگی رگ های خونی

•قابلیت کم و زیاد کردن سرعت ماساژ

•ایجاد آرامش روحی و درمان ضعف اعصاب

•قابلیت از بین بردن گرفتگی عضلات گردن و شانه

مشخصات ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1 :


دارای 2 کلاهک ماساژ به روش شیاتسو، ماساژ پرقدرت و آرامبخش
ماساژ برای آرامش و شل کردن عضلات
دارای 2 وزنه 1.5kg برای کوبیدن به کتف برای ریلکـس بیشتر
تنوع استفاده برای نقاط مختلف بدن، رویه چرم با کیفیت و ضد تعریق
با سیم برق جدا شونده
دستگاه دارای یک سال گارانتی است.


 

نام كالا : ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1     قيمت : 180,000 تومان 

كد : 3-0081     وزن : 2392 گرم     فروشنده : بهترینها

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

خرید  ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1

 

ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1

160,000 تومان
خريد ماساژور گردن کتف و شانه درجه 1

 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : خرید ماساژور گردن کتف و شانه,بهترین ماساژور گردن کتف و شانه,ماساژور کتف,جدید ترین ماساژور ,سایت خرید ماساژور ,قیمت ماساژور , نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 435 تاريخ : شنبه 10 آبان 1393 ساعت: 7:38

پشتی طبی برای کمردرد،بهترین درمان برای کمردرد


بالش طبی راد,بالش طبی,بالش راد,بالشک راد,پشتی طبی راد,پشتی طبی,پشتی زاد,پشتی راد,پشتی راد,پشتی طبی راد

 

 

موارد و مزایای استفاده از پشتی طبی باراد

  • رعایت و حفظ انحنای استاندارد کمر به هنگام نشستن
  • فرم عالی جهت پر نمودن گودی کمر و احساس راحتی بیشتر به هنگام نشستن
  • قابلیت استفاده بر روی صندلی خودرو و آسودگی از کمر درد های حین رانندگی
  • قابلیت نصب و استفاده بر روی همه ی صندلی های اداری و معمولی
  • کمک به درمان کمرد درد و دردهای مزمن ناحیه کمر
  • پیشگیری از دردهای ناحیه کمر بر اثر نشستن های طولانی مدت

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 67.000 تـومـان
  

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : پشتی طبی باراد,خرید پشتی طبی,بهترین پشتی طبی,سایت خرید پستی طبی باراد,نمایندگی فروش پشتی طبی,جلوگیری از کمردرد,پیشگیری از کمردرد,پشتی طبی برای صندلی,پشتی طبی برای صندلی ماشین,پشتی طبی برای صندلی در اد, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 387 تاريخ : شنبه 10 آبان 1393 ساعت: 7:35

خرید  کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی

با کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش 

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

خرید پک کامل کمربند کوزمودیسک ورزشی

 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد

درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کوسمودیسکAs Seen On TVselloTv1 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1

کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,


 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

نمایی از بسته کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports :
kosmodisk(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
توضیحات در رابطه با کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk :
نام محصول : کوزمودیسک ورزشی « بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات »
نام محصول به لاتبن: Kosmodisk Active Sports
درمان درد کمر، درمان دیسک کمر با کوزمودیسک اصلی
دستگاه کوزمودیسک اصلی را فقط با آرم زیر بخواهید
کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات


این محصول ، محصولیست کاملاً موثر و تائید شده از نظر پزشکی ، که توسط متخصصان ما برای تسکین یا تقلیل درد در کمر یا مفاصل طراحی شده است . نتایج بدست آمده از استفاده این محصول حاکی از آن است که تا ۸۰% در بهبود کمر درد موثر بوده است.


بهترین راه حل برای کـسانیکه از کمر درد رنج می برند. طراحی شده برای تمامی افراد ، قابل تنظیم و استفاده آسان
درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش از کمربند کوزمادیسک می توانید در زندگی روزمره به هنگام کار و استراحت و خواب و حتی در حالیکه ورزش می کنید به راحتی استفاده کنید
kosmodisk (1)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


ویژگی های کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk:


- تسکین موقت یا کامل کمر درد
- کاملاً طبیعی
- استفاده آسان
- راحت و قابل تنظیم
- یکبار سرمایه گزاری برای کل زندگی


kosmodisk (3)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


بسته بندی کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk حاوی اقلام زیر می باشد:


- ماساژور خاردار مناسب برای تمامی اعضای بدن
-ماساژور مخصوص ناحیه انتهائی کمر
- کیف قابل حمل کتانی
- برنامه ورزشی – برای تسکین و جلوگیری از کمر درد


تاثیر این نوع ماساژ موجب تحریک عضلات اطراف ناحیه مهره می شود. که باعث گرم شدن ناحیه و افزایش گردش خون شده و نهایتاً عضلات شما را آرام و تنش آنها را کاهش می دهد.
محصول classice ما بدلیل سیستم منحصر به فرد تنظیم و استفاده آسان ، بسیار کاربردی و قابل تنظیم برای پوشش بدن تمامی افراد می باشد. شما با استفاده از این محصول از آرامشی که در هنگام کار، خرید، رانندگی ، فعالیتهای ورزشی ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره حس می کنید، لذت خواهید برد.
ما این محصول را به تمامی افرادی که از آسیب دیدگی در ناحیه پشت یا کمر درد رنج می برند ، زنان باردار ، رانندگان حرفه ای ، کارگران و کـسانیکه نشسته کار می کنند، توصیه می کنیم.
کوزمودیسک طراحی شده توسط کارشناسان برای تسکین یا بهبود درد در ناحیه ستون فقرات پشت است نتایج آزمایش ها نشان می دهد کوزمودیسک تا ۸۰درصد در بهبود کمر درد مفید بوده است.
kosmodisk (4)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


برخی از ویژگیهای کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk


1) کمربند کوزمادیسک , کوزمودیسک kosmodisk , کوزمودیسک اصل نه درمو دیسک …!!!
2) مشت و مال دهنده ستون فقرات کلاسیک
3) درمان ۸۰ درصدی دیسک کمر به تایید بسیاری از افرادی که استفاده کرده اند
4) ساخت کشور اسلوونی
5) کمربند کوزما دیسک نیازی به منبع انرژی مانند باطری یا برق ندارد
kosmodisk (5)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
سوالات رایج در مورد ماساژور کوزمودیسک کلاسیک


1. کوزمودیسک چیست؟


کوزمودیسک یک محصول پزشکی آزمایش شده می باشد که در بهبود و کاهشی کمر درد موثر است. محصول کوزمودیسک بدون استفاده از هیچ منبع انرژی مانند باتری یا آهنربا و فقط برحست شکل ظاهریش عمل می کند.
2. چه کـسانی کوزمودیسک را باید استفاده کنند؟


ما به کـسانیکه بیشتر در معرض عارضه کمر درد قرار دارند مانند افراد حامله، راننده های حرفه ای ، کارمندان پشت میز نشینو کارگران استفاده از این محصول را توصیه می کنیم. محصول کوزمودیسک به افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود.
محصول کوزمودیسک قابل تنظیم و استفاده برای همه بوده و کافی است که بست آن را با بالا یا پایین آوردن بند کشی موجود روی ستون فقرات خود تنظیم کنید.

3. بهترین زمان برای استفاده از محصول کوزمودیسک چه زمانی است؟


این وسیله می تواند برای اطمینان (پیش از شروع درد) یا در هنگام احساس درد شدید استفاده شود. ما توصیه می کنیم محصول کوزمودیسک به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز متوالی و روزانه حداقل ۳ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط زمانیکه احساس کردید که کمر دردتان تقلیل یا بهبود پیدا کرده می توانید استفاده از آن را متوقف کنید. این وسیله را می توانید در دوران فیزیوتراپی برای جلوگیری از کمر درد استفاده کنید.


4. چگونه از محصول کوزمودیسک استفاده کنیم؟

شما می توانید از روی لباس یا از زیر آنرا بپوشید. بند کوزمودیسک همواره باید به سمت بدنتان باشد. پیش از استفاده آن حتماً از سالم بودن وسیله مطمئن شوید. برای جلوگیری از ایجاد زخم روی پوست یا کـسانیکه دچار الـــتهابات پوستی هستند توصیه می شود که این وسیله از روی پوششی نرم و سبک بسته شود.
این وسیله بسیار اثرگزار است بطوریکه در حین کار ، خرید ، رانندگی ، ورزش ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره احساس آرامش خواهید کرد.


5. ممکن است که بدن ما نسبت به آن واکنشی نشان دهد؟


تنها مساله ای که می تواند در حین استفاده از این وسیله برای شما پیش آید، احساس گرما در ستون فقرات یا دیگر اعضای بدن یا احساس فشار و کشش در ستون فقرات ، که پس از بستن آن می باشد.
6. استفاده از این محصول چقدر اثر گزار است ؟


این محصول ، محصولی پزشکی و آزمایش شده است. نتایح حاصل از مطالعات پزشکی حاکی از آن است که در حدود ۸۰% از افرادیکه از این وسیله استفاده کرده اند تسکین و حتی بهبود درد خود را پس از استفاده از آن تجربه کرده اند .

7. محصول کوزمودیسک چگونه در انجام کارهای روزانه به ما کمک می کند؟


این محصول بسیار تاثیر گزار است. همچنین تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان و ساده می باشد. پس از پوشیدن کوزمودیسک شما به مزایای بهبودی کامل ناشی از استفاده از آن در حین کار ، خرید ، رانندگی ،سفر، استراحت و یا خواب پی خواهید برد.


8. آیا کوزمودیسک همراه با سایر روشهای درمانی دیگر قابل استفاده است؟


این محصول براحتی در کنار سایر متدهای درمانی رایج و قدیمی قابل استفاده بوده و هیچگونه تاثیر جانبی ندارد.


9. کوزمودیسک برای چه مدتی قابل مصرف است؟


کوزمودیسک تا زمانیکه شکل ظاهری آن تغییر نکند، قابل استفاده می باشد. در واقع این وسیله با شکل منحصر به فرد خود است ، که مورد استفاده قرار می گیرد. در این وسیله از هیچگونه منبع انرژی دیگری مانند باتری و یا آهنرباء استفاده نشده است.


10. چه باید کرد اگر این وسیله موثر واقع نشود؟

اگر پس از ۳۰ روز استفاده مداوم از این محصول تاثیری در بهبود یا کاهش درد خود احساس نکردید، می توانید با دریافت کامل هزینه پرداختی محصول را به شرکت بازپس بدهید. با خرید این محصول ریسک نخواهید کرد و تنها درمان درد خود را تجربه خواهید کرد.


 

نام كالا : کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1     قيمت : 65,000 تومان 

كد : 3-0566     وزن : 489 گرم     فروشنده : بهترینها

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کمردرد کوزمودیسک

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

65,000 تومان
خريد کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

 

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کمربند کوزمودیسک,خرید کمربند کوزمودیسک,سایت خرید کمربند کوزمودیسک,نمایندگی فروش کوزمودیسک,کمربند طبی برای کمردرد,کمربند طبی برای دیسک کمر,درمان دیسک کمر,روش های درمان دیسک کمر, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 381 تاريخ : شنبه 10 آبان 1393 ساعت: 7:29

دستگاه روکش بهداشتي سطح توالت فرنگي 

3349

 

 
قیمت: 4,200,000 ریال
 
 

امروزه درکمتر منزلی از سرویسهای فرنگی استفاده نمیشود. همانطور که میدانید سرویسهای سنتی

 

(توالتهای قدیمی) میتواند اثرات بسیار حادی را در مفاصل و زانوها ایجادنماید ،بطوریکه پزشکان

 

امروزه استفاده از سرویسهای فرنگی را به کررات توصیه میکنند.

 

اما مشکل اصلی استفاده از توالتهای فرنگی تماس بدن با سطح توالت فرنگی به هنگام نشستن وایجاد

 

جرم و آلودگی درسطوح در تماس می باشد. امروزه دستگاه رول اتوماتیک این مشکل را به طور کامل

 

حل نموده است.به طوری که در اکثرجوامع این دستگاه جزء لاینفک سرویس فرنگی محسوب میگردد و

 

تمامی سرویسها مجهز به این دستگاه میباشند


cleantu


مکانیزم عملکرد دستگاه پس از نصب دستگاه بر روی سرویس فرنگی به هنگام استفاده ، بطور

 

اتوماتیک پوشش نایلونی مخصوصی در قسمت سطح تماس بدن با سرویس قرار می گیرد تا از تماس

 

مستقیم سطح بدن با سرویس فرنگی جلوگیری شود

مزایای استفاده از رول اتوماتیک توالت فرنگی


1- استفاده از سرویس فرنگی بدون ایجاد بیماریهای عفونی و قارچی


2- قابل استفاده برای کلیه افراد حتی مهمانان


3- قیمت بسیار مناسب نسبت به کارایی بالای دستگاه


4- سهولت کارکرد


5- نصب بسیار سریع و آسان و قابلیت جابجایی


6- کم هزینه بودن رول مصرفی


7- جلوگیری از ایجاد جرم و رسوبات در سطح مقطع سرویس فرنگی

MADE IN KOREA


با استاندارد اروپا


دارای یک سال گارانتی پخش هیراد

cleantu

بازدید کالا و تایید سلامت کالا پیش از ارسال


دارای شرایط ارجاع کالا در صورت عدم رضایت


12 ماه گارانتی


امکان پرداخت وجه در محل


قابل ارسال به تمام نقاط


ارسال 3 محصول برای 3 مشتری در هر ماه به قید قرعه بصورت کاملا رایگان

مهم : این محصول با مجوز رسمی توسط پخش کننده قانونی آن در کشور عرضه می گردد.لازم است

 

برچسب مجوز این محصول بر روی کارتن نصب و به همراه فاکتور رسمی تحویل مشتری گردد.


توضیحات: شرایط فروش اقساطی کلیه محصولات پخش هیراد راه اندازی شده است . جهت دریافت اطلاعات ابتدا ثبت سفارش کنید سپس با فروشنده تماس بگیرید.

 

 

 
 

سفارش محصول                سوال از فروشنده

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : دستگاه روکش بهداشتي سطح توالت فرنگي,دستگاه روکش بهداشتی,خرید دستگاه روکش بهداشتي سطح توالت فرنگي,بهداشتی شدن سرویس فرنگی,بهترین وسیله برای سرویس فرنگی,جدید ترین وسیله برای سرویس فرنگی,چطور سرویس فرنگی بهداشتی می شود, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 440 تاريخ : شنبه 10 آبان 1393 ساعت: 7:25

کرم ضد لک CALLIBELLE مجوز بهداشتی : 100241012106

درمان هرنوع لک قهوه ایی,درمان لک بارداری ,لایه بردار - درمان جای جوش ,

 دارای مجوز بهداشتی

کرم ضد لک CALLIBELLE مجوز بهداشتی : 100241012106

کرم ضد لک CALLIBELLE محصول فرانسه دارای مجوز وزارت

بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد.

این کرم با میکانیزمی که دارد از هر نوع لکهای قهوه ایی پوست را

درمان و همچنین از بوجود آمدن لک ها جلوگیری می کند.فاقد هیدروکینون

می باشد که برای انواع پوستها مناسب می باشد.این کرم روشن

کننده پوست های کدر می باشد که همواره دارای ضد آفتاب هم

می باشد.این کرم با لایه برداری حرفه ایی باعث محرک بازسازی

سلولی پوست می شود که باعث از بین رفتن لک های صورت می

شود.

 


این کرم در کل مناسب برای از بین بردن و درمان لک های:

 

1) لک های دوران بارداری

2) لک بعلت مصرف داروهای ضد بارداری
3) لک های بیماری پوستی
4) لک بعلت نور آفتاب
5) لک بعلت افزایش سن
6) جای جوش
7) لک لیزر و پیلینگ

 

نام كالا : کرم ضد لک CALLIBELLE مجوز بهداشتی : 100241012106 قیمت : 51,500 تومان

كد : call010 وزن : 600 گرم فروشنده : ارس

 

 

مراحل خرید محصول:

 

 گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

 

 

 گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

 

گام سوم:بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کرم ضد لک کالی بل

 

 

کرم ضد لک CALLIBELLE مجوز بهداشتی : 100241012106

51,500 تومان

سفارش محصول
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : خرید کرم ضد لک, کرم ضد لک کالی بل, درمان لک های قهوه ای پوست, درمان لک های آفتاب, درمان جای جوش, کرم برای درمان جای جوش, کرم برای درمان لک های صورت, , نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 454 تاريخ : شنبه 10 آبان 1393 ساعت: 7:22

کفش لاغری و پیاده روی تن تاک
با طراحی کاملا متفاوت و کاملا انحصاری
پیاده روی لذت بخش بدون احساس خستگی یا پا درد
در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44
انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

کارشناسان علوم ورزشی با روش های علمی کفش پیاده روی تنتاک را بمنظور ورزش پیاده روی طراحی و ساخته اند. کفش پیاده روی تن تاک از لایه های کفی سه گانه تشکیل شده است که موجب جذب اثر ضربه میشود و به همین دلیل پای شما در داخل کفش احساس راحتی خواهد کرد. کفش پیاده روی تن تاک به شما کمک می کند تا فشار حاصل از راه رفتن بصورت یکسان در تمام سطوح کفش پخش شود و کمترین فشار ممکن را به کمر و زانوی شما وارد نماید. در کل، کفش پیاده روی تنتاک شما را در پیاده روی های طولانی مدت بدون خستگی کمک خواهد کرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی
کفشی برای بهبود شکل بدن، تسهیل پیاده روی و تسریع تناسب اندام. طراحی چند لایه انجام شده در کفش تن تاک باعث میشود تا بدن شما شکلی صحیح و بدون نقص را در هنگام پیاده روی و یا سکون داشته باشد، بنا براین تحرک ماهیچه ها افزایش یافته و فشاری به کمر وارد نمی شود و شما می توانید مدت های طولانی پیاده روی سریع انجام دهید، پیاده روی سریع باعث می شود تا ضربان قلب افزایش یافته وهمچنین سرعت گردش خون در بدن سریع تر شود، همین امر باعث سوختن کالری در بدن و نهایتا لاغری و تناسب اندام خواهد شد. با کفش تن تاک، پیاده روی به طرز صحیح انجام می شود و به خاطر کف سه لایه اثر ضربه های وارد شده در برخود پاشنه با زمین کاسته می شود وفشاری به کمر و زانو وارد نمی شود در نتیجه شما پیاده روی صحیح خواهید داشت و عمل کالری سوزی افزایش می یابد، شما می توانید به وسیله کفش پیاده روی تن تاک هر روز مسافت بیشتری را طی کنید.

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

طراحي خاص و منحصر به فرد کفش تن تاک بر گرفته  از جديد ترين تكنولوژي روز است كه با فعال سازي ماهيچه هايي كه تا پيش از آن استفاده  چنداني از  آنها  نمي کردید از پاشنه گرفته تا انگشتان موجب  حركت  پا ميشو د  و  هنگام  هر   گونه  فعاليتي  بدن را وادار به سوزاندن كالري بيشتر ميكند . 

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

 

  • راز کفش پیاده روی تن تاک طراحي منحصر به  فرد آن در لايه هاي مختلف كفي  كفش  است  که موجب جذب حداكثر ضربه ميشود و در نتيجه هنگام راه رفتن راحتي قابل توجهي را نسبت به كفشهاي ديگر احساس خواهید کرد.
  • با توجه به این خصوصیت و البته سبکی کفش ورزشی تنتاک امکان راه رفتن مناسب فراهم شده و ضمن لذت بردن از پیاده روی گردش خون بالا  رفته و  طبیعتا  کالری سوزی بالا می رود که این امر باعث کاهش وزن اضافی خواهدشد .
  • کفش پیاده روی تن تاک ضمن پنجه باز بودن و عدم وارد نمودن فشار به نوک پنجه کفش دارای ظاهر مناسبی است و لژ این کفش به دلیل چند لایه بودن باعث میشود تا قد حدود 3 سانتی متر بلند تر نشان داده شود.

در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44

انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

راحتی در هنگام راه رفتن به شما کمک خواهد کرد تا مسافت بیشتری را راه بروید و

این امکان پذیر نیست مگر با کفش پیاده روی تن تاک

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44

انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

 

 

خريد پستي
در صورتي که درخواست مشاوره يا راهنماي استفاده در مورد اين محصول داريد، اينجا را کليک کنيد.
 

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کفش پیاده روی تن تاک,خرید کفش پیاده روی تن تاک,خرید پستی کفش تن تاک,سایت خرید کفش تن تاک,خرید اینترنتی کفش تن تاک,بهترین کفش پیاده روی,بهترین کفش لاغری, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 446 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 13:26

Zanko

بالشت طبی تنفسی زانکو

بالشت طبی تنفسی زانکو

تهیه شده از تکنولوژی بافت 3 بعدی

حفظ انحنای ستون فقرات و گردن

جلوگیری از تعرق و گرما موقع استراحت

تنظیم ارتفاع بالشت و انعطاف پذیری بالا

برای اولین بار در ایران

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بافت سه بعدی برای اولین بار در ایران جهت  تولید بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.
بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
در صورتي که درخواست مشاوره يا راهنماي استفاده در مورد اين محصول داريد، اينجا را کليک کنيد.
 
 
 
 

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 396 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 13:24

کفش لاغری و پیاده روی تن تاک
با طراحی کاملا متفاوت و کاملا انحصاری
پیاده روی لذت بخش بدون احساس خستگی یا پا درد
در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44
انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

کارشناسان علوم ورزشی با روش های علمی کفش پیاده روی تنتاک را بمنظور ورزش پیاده روی طراحی و ساخته اند. کفش پیاده روی تن تاک از لایه های کفی سه گانه تشکیل شده است که موجب جذب اثر ضربه میشود و به همین دلیل پای شما در داخل کفش احساس راحتی خواهد کرد. کفش پیاده روی تن تاک به شما کمک می کند تا فشار حاصل از راه رفتن بصورت یکسان در تمام سطوح کفش پخش شود و کمترین فشار ممکن را به کمر و زانوی شما وارد نماید. در کل، کفش پیاده روی تنتاک شما را در پیاده روی های طولانی مدت بدون خستگی کمک خواهد کرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی
کفشی برای بهبود شکل بدن، تسهیل پیاده روی و تسریع تناسب اندام. طراحی چند لایه انجام شده در کفش تن تاک باعث میشود تا بدن شما شکلی صحیح و بدون نقص را در هنگام پیاده روی و یا سکون داشته باشد، بنا براین تحرک ماهیچه ها افزایش یافته و فشاری به کمر وارد نمی شود و شما می توانید مدت های طولانی پیاده روی سریع انجام دهید، پیاده روی سریع باعث می شود تا ضربان قلب افزایش یافته وهمچنین سرعت گردش خون در بدن سریع تر شود، همین امر باعث سوختن کالری در بدن و نهایتا لاغری و تناسب اندام خواهد شد. با کفش تن تاک، پیاده روی به طرز صحیح انجام می شود و به خاطر کف سه لایه اثر ضربه های وارد شده در برخود پاشنه با زمین کاسته می شود وفشاری به کمر و زانو وارد نمی شود در نتیجه شما پیاده روی صحیح خواهید داشت و عمل کالری سوزی افزایش می یابد، شما می توانید به وسیله کفش پیاده روی تن تاک هر روز مسافت بیشتری را طی کنید.

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

طراحي خاص و منحصر به فرد کفش تن تاک بر گرفته  از جديد ترين تكنولوژي روز است كه با فعال سازي ماهيچه هايي كه تا پيش از آن استفاده  چنداني از  آنها  نمي کردید از پاشنه گرفته تا انگشتان موجب  حركت  پا ميشو د  و  هنگام  هر   گونه  فعاليتي  بدن را وادار به سوزاندن كالري بيشتر ميكند . 

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

 

  • راز کفش پیاده روی تن تاک طراحي منحصر به  فرد آن در لايه هاي مختلف كفي  كفش  است  که موجب جذب حداكثر ضربه ميشود و در نتيجه هنگام راه رفتن راحتي قابل توجهي را نسبت به كفشهاي ديگر احساس خواهید کرد.
  • با توجه به این خصوصیت و البته سبکی کفش ورزشی تنتاک امکان راه رفتن مناسب فراهم شده و ضمن لذت بردن از پیاده روی گردش خون بالا  رفته و  طبیعتا  کالری سوزی بالا می رود که این امر باعث کاهش وزن اضافی خواهدشد .
  • کفش پیاده روی تن تاک ضمن پنجه باز بودن و عدم وارد نمودن فشار به نوک پنجه کفش دارای ظاهر مناسبی است و لژ این کفش به دلیل چند لایه بودن باعث میشود تا قد حدود 3 سانتی متر بلند تر نشان داده شود.

در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44

انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

راحتی در هنگام راه رفتن به شما کمک خواهد کرد تا مسافت بیشتری را راه بروید و

این امکان پذیر نیست مگر با کفش پیاده روی تن تاک

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44

انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

 

 

خريد پستي
در صورتي که درخواست مشاوره يا راهنماي استفاده در مورد اين محصول داريد، اينجا را کليک کنيد.
 

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کفش پیاده روی تن تاک,خرید کفش پیاده روی تن تاک,خرید پستی کفش تن تاک,سایت خرید کفش تن تاک,خرید اینترنتی کفش تن تاک,بهترین کفش پیاده روی,بهترین کفش لاغری, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 411 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 13:22

کفش لاغری و پیاده روی تن تاک
با طراحی کاملا متفاوت و کاملا انحصاری
پیاده روی لذت بخش بدون احساس خستگی یا پا درد
در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44
انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

کارشناسان علوم ورزشی با روش های علمی کفش پیاده روی تنتاک را بمنظور ورزش پیاده روی طراحی و ساخته اند. کفش پیاده روی تن تاک از لایه های کفی سه گانه تشکیل شده است که موجب جذب اثر ضربه میشود و به همین دلیل پای شما در داخل کفش احساس راحتی خواهد کرد. کفش پیاده روی تن تاک به شما کمک می کند تا فشار حاصل از راه رفتن بصورت یکسان در تمام سطوح کفش پخش شود و کمترین فشار ممکن را به کمر و زانوی شما وارد نماید. در کل، کفش پیاده روی تنتاک شما را در پیاده روی های طولانی مدت بدون خستگی کمک خواهد کرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی
کفشی برای بهبود شکل بدن، تسهیل پیاده روی و تسریع تناسب اندام. طراحی چند لایه انجام شده در کفش تن تاک باعث میشود تا بدن شما شکلی صحیح و بدون نقص را در هنگام پیاده روی و یا سکون داشته باشد، بنا براین تحرک ماهیچه ها افزایش یافته و فشاری به کمر وارد نمی شود و شما می توانید مدت های طولانی پیاده روی سریع انجام دهید، پیاده روی سریع باعث می شود تا ضربان قلب افزایش یافته وهمچنین سرعت گردش خون در بدن سریع تر شود، همین امر باعث سوختن کالری در بدن و نهایتا لاغری و تناسب اندام خواهد شد. با کفش تن تاک، پیاده روی به طرز صحیح انجام می شود و به خاطر کف سه لایه اثر ضربه های وارد شده در برخود پاشنه با زمین کاسته می شود وفشاری به کمر و زانو وارد نمی شود در نتیجه شما پیاده روی صحیح خواهید داشت و عمل کالری سوزی افزایش می یابد، شما می توانید به وسیله کفش پیاده روی تن تاک هر روز مسافت بیشتری را طی کنید.

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

طراحي خاص و منحصر به فرد کفش تن تاک بر گرفته  از جديد ترين تكنولوژي روز است كه با فعال سازي ماهيچه هايي كه تا پيش از آن استفاده  چنداني از  آنها  نمي کردید از پاشنه گرفته تا انگشتان موجب  حركت  پا ميشو د  و  هنگام  هر   گونه  فعاليتي  بدن را وادار به سوزاندن كالري بيشتر ميكند . 

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

 

  • راز کفش پیاده روی تن تاک طراحي منحصر به  فرد آن در لايه هاي مختلف كفي  كفش  است  که موجب جذب حداكثر ضربه ميشود و در نتيجه هنگام راه رفتن راحتي قابل توجهي را نسبت به كفشهاي ديگر احساس خواهید کرد.
  • با توجه به این خصوصیت و البته سبکی کفش ورزشی تنتاک امکان راه رفتن مناسب فراهم شده و ضمن لذت بردن از پیاده روی گردش خون بالا  رفته و  طبیعتا  کالری سوزی بالا می رود که این امر باعث کاهش وزن اضافی خواهدشد .
  • کفش پیاده روی تن تاک ضمن پنجه باز بودن و عدم وارد نمودن فشار به نوک پنجه کفش دارای ظاهر مناسبی است و لژ این کفش به دلیل چند لایه بودن باعث میشود تا قد حدود 3 سانتی متر بلند تر نشان داده شود.

در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44

انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

خرید پستی

راحتی در هنگام راه رفتن به شما کمک خواهد کرد تا مسافت بیشتری را راه بروید و

این امکان پذیر نیست مگر با کفش پیاده روی تن تاک

کفش پیاده روی تن تاکخـريد پستي >> قيمت فقـط : 168000 تـومان

در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های 36 الی 44

انتخاب رنگ و سایز هنگام تکمیل مراحل فرم خرید صورت میگیرد .

 

 

خريد پستي
در صورتي که درخواست مشاوره يا راهنماي استفاده در مورد اين محصول داريد، اينجا را کليک کنيد.
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کفش پیاده روی تن تاک,خرید کفش پیاده روی تن تاک,خرید پستی کفش تن تاک,سایت خرید کفش تن تاک,خرید اینترنتی کفش تن تاک,بهترین کفش پیاده روی,بهترین کفش لاغری, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 445 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 13:18

Zanko

بالشت طبی تنفسی زانکو

بالشت طبی تنفسی زانکو

تهیه شده از تکنولوژی بافت 3 بعدی

حفظ انحنای ستون فقرات و گردن

جلوگیری از تعرق و گرما موقع استراحت

تنظیم ارتفاع بالشت و انعطاف پذیری بالا

برای اولین بار در ایران

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بافت سه بعدی برای اولین بار در ایران جهت  تولید بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.
بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
در صورتي که درخواست مشاوره يا راهنماي استفاده در مورد اين محصول داريد، اينجا را کليک کنيد.
 
 
 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 380 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت: 13:05

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

 

 

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 387 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1393 ساعت: 6:46

کرم ضد لک CALLIBELLE مجوز بهداشتی : 100241012106

درمان هرنوع لک قهوه ایی,درمان لک بارداری ,لایه بردار - درمان جای جوش ,

 دارای مجوز بهداشتی

کرم ضد لک CALLIBELLE مجوز بهداشتی : 100241012106

کرم ضد لک CALLIBELLE محصول فرانسه دارای مجوز وزارت

بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد.

این کرم با میکانیزمی که دارد از هر نوع لکهای قهوه ایی پوست را

درمان و همچنین از بوجود آمدن لک ها جلوگیری می کند.فاقد هیدروکینون

می باشد که برای انواع پوستها مناسب می باشد.این کرم روشن

کننده پوست های کدر می باشد که همواره دارای ضد آفتاب هم

می باشد.این کرم با لایه برداری حرفه ایی باعث محرک بازسازی

سلولی پوست می شود که باعث از بین رفتن لک های صورت می

شود.

 


این کرم در کل مناسب برای از بین بردن و درمان لک های:

 

 


1) لک های دوران بارداری
2) لک بعلت مصرف داروهای ضد بارداری
3) لک های بیماری پوستی
4) لک بعلت نور آفتاب
5) لک بعلت افزایش سن
6) جای جوش
7) لک لیزر و پیلینگ

 

نام كالا : کرم ضد لک CALLIBELLE مجوز بهداشتی : 100241012106 قیمت : 51,500 تومان

كد : call010 وزن : 600 گرم فروشنده : ارس

 

 

مراحل خرید محصول:

 

 گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

 

 

 گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

 

گام سوم:بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کرم ضد لک کالی بل

 

 

کرم ضد لک CALLIBELLE مجوز بهداشتی : 100241012106

51,500 تومان

سفارش محصول
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : خرید کرم ضد لک, کرم ضد لک کالی بل, درمان لک های قهوه ای پوست, درمان لک های آفتاب, درمان جای جوش, کرم برای درمان جای جوش, کرم برای درمان لک های صورت, , نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 406 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1393 ساعت: 6:42

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

بهترین پشتی طبی برای کمردرد

درمان قطعی کمردرد

جدیدترین محصول برای درمان کمردرد

محصولات طبی برای کمردرد

کمردردبراثرزیادنشستن

بهترین پشتی طبی برای کارمند ها

پشتی طبی برای پشت میز نشین ها

 

پشتی طبی باراد بهترین محصول برای :

کارمندان بخش های اداری و رانندگان

 

 

پشتی طبی باراد دارای تاییدیه های فراوان پزشکی و ثبت اختراع می باشد

و در درمان کمر درد بسیار موثر است

 

پشتی طبی باراد جهت پیشگیری از کمر درد و درمان کمر درد،

از مواد اولیه ی بسیار مرغوب و با کیفیت تهیه شده است

 

آیا می دانید 97% از مصرف کنندگان پشتی طبی باراد درمان قطعی کمر درد را تأیید کرده اند؟

آیا می دانید بالای 90% از مصرف کنندگان پشتی طبی باراد،

این کالا را به عزیزان و دوستان خود معرفی و توصیه می کنند؟

 

ضمانت و گارانتی این محصول چگونه است؟

 

این محصول دارای یک سال ضمانت تعویض است که شامل شکستگی و تغییر فرم غیر عادی و یا هر چیزی که به عدم کیفیت مواد به کار رفته باشد.
این محصول دارای 30 روز وارانتی است یعنی چنانچه مشتری بعد از خرید محصول از آن به هر علتی رضایت نداشت می تواند کالا را مرجوع و کل مبلغ را بازپس گیرد.

 

پشتی طبی باراد چه تاییدیه ها و استانداردهایی دارد؟

 

گواهی ثبت اختراع به شماره 73494
دارای تاییدیه ثبت اختراع از دانشکده علوم پزشکی
دارای تاییدیه علمی اختراع
دارای توصیه نامه استفاده از مرکز بهداشت
تایید شده توسط متخصصین ستون فقرات و طب کار

 

 

 

 


پشتی طبی باراد (گواهینامه ثبت اختراع: 73494)

 

 

 

 


نام كالا : پشتی طبی باراد     قيمت :67,000 تومان 

كد : 110    

 

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش برای شما ارسال می شودبا شماره های فروشنده تماس بگیرید،یا منتظر تماس فروشنده باشید.

خرید پشتی طبی باراد

سفارش محصول

 

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : پشتی طبی باراد,خرید پشتی طبی,بهترین پشتی طبی,سایت خرید پستی طبی باراد,نمایندگی فروش پشتی طبی,جلوگیری از کمردرد,پیشگیری از کمردرد,پشتی طبی برای صندلی,پشتی طبی برای صندلی ماشین,پشتی طبی برای صندلی در اد, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 395 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1393 ساعت: 6:41

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 363 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1393 ساعت: 6:39

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

 

 

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 394 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1393 ساعت: 6:38

دستگاه روکش بهداشتي سطح توالت فرنگي 

3349

 

 
قیمت: 4,200,000 ریال
 
 

امروزه درکمتر منزلی از سرویسهای فرنگی استفاده نمیشود. همانطور که میدانید سرویسهای سنتی

 

(توالتهای قدیمی) میتواند اثرات بسیار حادی را در مفاصل و زانوها ایجادنماید ،بطوریکه پزشکان

 

امروزه استفاده از سرویسهای فرنگی را به کررات توصیه میکنند.

 

اما مشکل اصلی استفاده از توالتهای فرنگی تماس بدن با سطح توالت فرنگی به هنگام نشستن وایجاد

 

جرم و آلودگی درسطوح در تماس می باشد. امروزه دستگاه رول اتوماتیک این مشکل را به طور کامل

 

حل نموده است.به طوری که در اکثرجوامع این دستگاه جزء لاینفک سرویس فرنگی محسوب میگردد و

 

تمامی سرویسها مجهز به این دستگاه میباشند


cleantu


مکانیزم عملکرد دستگاه پس از نصب دستگاه بر روی سرویس فرنگی به هنگام استفاده ، بطور

 

اتوماتیک پوشش نایلونی مخصوصی در قسمت سطح تماس بدن با سرویس قرار می گیرد تا از تماس

 

مستقیم سطح بدن با سرویس فرنگی جلوگیری شود

مزایای استفاده از رول اتوماتیک توالت فرنگی


1- استفاده از سرویس فرنگی بدون ایجاد بیماریهای عفونی و قارچی


2- قابل استفاده برای کلیه افراد حتی مهمانان


3- قیمت بسیار مناسب نسبت به کارایی بالای دستگاه


4- سهولت کارکرد


5- نصب بسیار سریع و آسان و قابلیت جابجایی


6- کم هزینه بودن رول مصرفی


7- جلوگیری از ایجاد جرم و رسوبات در سطح مقطع سرویس فرنگی

MADE IN KOREA


با استاندارد اروپا


دارای یک سال گارانتی پخش هیراد

cleantu

بازدید کالا و تایید سلامت کالا پیش از ارسال


دارای شرایط ارجاع کالا در صورت عدم رضایت


12 ماه گارانتی


امکان پرداخت وجه در محل


قابل ارسال به تمام نقاط


ارسال 3 محصول برای 3 مشتری در هر ماه به قید قرعه بصورت کاملا رایگان

مهم : این محصول با مجوز رسمی توسط پخش کننده قانونی آن در کشور عرضه می گردد.لازم است

 

برچسب مجوز این محصول بر روی کارتن نصب و به همراه فاکتور رسمی تحویل مشتری گردد.


توضیحات: شرایط فروش اقساطی کلیه محصولات پخش هیراد راه اندازی شده است . جهت دریافت اطلاعات ابتدا ثبت سفارش کنید سپس با فروشنده تماس بگیرید.

 

 

 
 

سفارش محصول                سوال از فروشنده

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : دستگاه روکش بهداشتي سطح توالت فرنگي,دستگاه روکش بهداشتی,خرید دستگاه روکش بهداشتي سطح توالت فرنگي,بهداشتی شدن سرویس فرنگی,بهترین وسیله برای سرویس فرنگی,جدید ترین وسیله برای سرویس فرنگی,چطور سرویس فرنگی بهداشتی می شود, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 402 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1393 ساعت: 7:58